+48 459 568 444
Telefon
Skontaktuj się z nami
Adres
aleja Włókniarzy 234A, 90-556 Łódź oddzielne wejście po lewej stronie budynku, lokal 2
Godziny pracy
I-VI: 9:00 – 19:00 niedz.: Zamknięte
Skontaktuj się z nami

Dostawa 

Odbiór i dostawa urządzenia do naprawy w całej Polsce. Nie trać czasu na dostawę, my to zrobimy bezpiecznie, szybko i solidnie. Upewnij się tylko, że urządzenie jest bezpiecznie zapakowane. A jeśli nie masz opakowania - poinformuj nas o tym. PRZYGOTOWANIE PRZESYŁKI DO WYSYŁKI

Po wypełnieniu formularza zamówienia i dokonaniu płatności za usługi, zapakuj uszkodzone urządzenie. Zapakuj urządzenie bezpiecznie, zgodnie z zasadami pakowania sprzętu. Gdy pracownik obsługi zamówi kuriera, kurier skontaktuje się z Tobą. Otrzymasz informację o zamówionej usłudze wysyłki drogą elektroniczną.

PAKOWANIE PRZESYŁKI

Przy wysyłaniu sprzętu musisz go zapakować w taki sposób, aby był chroniony przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu. Przesyłki zapakowane w torby, koperty lub owinięte folią nie są uważane za odpowiednio zapakowane i nie zostaną przyjęte do wysyłki. Zalecamy korzystanie tylko z oryginalnych opakowań, jeśli jest to możliwe.

DOSTAWA PRZESYŁKI

Przesyłki są dostarczane w ciągu 1-3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Kurier skontaktuje się z Tobą telefonicznie i ustali dogodny czas dostawy. Kurier odbierający przesyłkę będzie już miał gotową etykietę przesyłki. Nie będziesz musiał naklejać etykiety przesyłki na opakowanie. Dla każdej przesyłki nadajemy numer przesyłki. Po wprowadzeniu go w sekcji Śledź przesyłki będziesz mógł zobaczyć, gdzie dokładnie jest Twoja przesyłka.

Jeśli nie otrzymałeś swojego zamówienia w wyznaczonym terminie dostawy, skontaktuj się z nami, a pomożemy śledzić przesyłkę. Jeśli masz więcej pytań dotyczących polityki dostawy, napisz do nas na adres e-mail: info@agdgroup.pl, a nasz przedstawiciel obsługi klienta skontaktuje się z Tobą.