AGD SERVICE GROUP SP. Z O.O.
Numer KRS: 0000992218
NIP: 7272862593, REGON: 52313247800000
Al. Włókniarzy 234A, 90-556 Łódź
Akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział KRS
Godziny otwarcia: pon-pt: 9:00-19:00, sob: 9:00-17:00, niedz.: nieczynne
Nr kontaktowy: +48 459 568 444
Klient:
Imię i Nazwisko: Jan Kowalski
Adres: ul. Przykładowa 1, 00-001 Warszawa
Telefon: +48 123 456 789
Email: jan.kowalski@example.com
Nazwa Firmy: Przykład Sp. z o.o.
Adres: ul. Firmowa 2, 00-002 Kraków
Kontakt: Piotr Nowak
Telefon: +48 987 654 321
Email: piotr.nowak@przyklad.pl
Urządzenie:
Typ: Pralka
Marka: Samsung
Model: WW80K5FEXE
Numer seryjny: SN987654321
Opis usterki: Pralka nie rozpoczyna cyklu prania.
Kompletacja urządzenia: Diagnostyka, naprawa płyty sterującej
Wykonane prace i użyte materiały:
Typ |
Nazwa |
Ilość |
Gwarancja (miesiące) |
Cena za jednostkę |
Łączny koszt |
Serwis |
Diagnostyka urządzenia |
1 |
12 |
150 PLN |
150 PLN |
Wymiana części |
Płyta sterująca |
1 |
24 |
500 PLN |
500 PLN |
Prace dodatkowe |
Kalibracja urządzenia |
1 |
12 |
100 PLN |
100 PLN |
Łączna suma do zapłaty: 750 PLN
Warunki Gwarancji:
Warunki gwarancji:
Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie prace i części zamienne użyte podczas ostatniego serwisu sprzętu. Zapewniamy jakość wykonanych prac oraz zamontowanych części zamiennych. Gwarancja ta nie obejmuje innych części lub komponentów sprzętu, które nie były przedmiotem naprawy lub wymiany. Naprawami gwarancyjnymi nie są objęte czynności związane z konserwacją i czyszczeniem Sprzętu, opisane w Instrukcji Obsługi oraz części i akcesoria ulegające zużyciu podczas prawidłowego (zgodnego z Instrukcją Obsługi) użytkowania Sprzętu.
Wyjątki od gwarancji:
Gwarancja zostaje unieważniona w przypadku stosowania nieoryginalnych filtrów, środków czyszczących, a także gdy do urządzenia dostaną się gałęzie, kamienie lub inne obce przedmioty. Jeśli podczas diagnostyki zostaną wykryte inne przyczyny awarii, które nie zostały usunięte w ramach ostatniej naprawy, wszystkie kolejne naprawy będą traktowane jako nowe i będą realizowane za dodatkową opłatą.
Obowiązki klienta:
Klient odpowiada za prawidłowe użytkowanie urządzenia oraz stosowanie odpowiednich materiałów eksploatacyjnych. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za awarie spowodowane nieprawidłową eksploatacją lub zużyciem urządzenia. Naprawy są przeprowadzane wyłącznie w serwisie centralnym. Koszty dostarczenia i transportu sprzętu do serwisu ponosi klient.
Podpis Serwisanta: Jan Kowalski
Pralka odebrałem/łam, nie mam żadnych pretensji na wykonane naprawy i wygląd sprzętu.
Podpis Klienta: Anna Nowak