Akt wydania Sprzętu Nr {ORDER_NUMBER}, z dnia {ISSUE_DATE}
AGD SERVICE GROUP SP. Z O.O.
Numer KRS: 0000992218
NIP: 7272862593, REGON: 52313247800000
Al. Włókniarzy 234A, 90-556 Łódź
Akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział KRS
Godziny otwarcia: pon-pt: 9:00-19:00, sob: 9:00-17:00, niedz.: nieczynne
Nr kontaktowy: +48 459 568 444
Logo
Klient:
{CLIENT_INDIVIDUAL_SECTION} {CLIENT_COMPANY_SECTION}
Urządzenie:
Typ: {DEVICE_TYPE}
Marka: {DEVICE_BRAND}
Model: {DEVICE_MODEL}
Numer seryjny: {DEVICE_SERIAL_NUMBER}
Opis usterki: {ISSUE_DESCRIPTION}
Kompletacja urządzenia: {DOP_DESCRIPTION}
Wykonane prace i użyte materiały:
{ITEMS_TABLE_ROWS}
Typ Nazwa Ilość Gwarancja (miesiące) Cena za jednostkę Łączny koszt
Łączna suma do zapłaty: {GRAND_TOTAL} PLN
Warunki Gwarancji:
Warunki gwarancji:
Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie prace i części zamienne użyte podczas ostatniego serwisu sprzętu. Zapewniamy jakość wykonanych prac oraz zamontowanych części zamiennych. Gwarancja ta nie obejmuje innych części lub komponentów sprzętu, które nie były przedmiotem naprawy lub wymiany. Naprawami gwarancyjnymi nie są objęte czynności związane z konserwacją i czyszczeniem Sprzętu, opisane w Instrukcji Obsługi oraz części i akcesoria ulegające zużyciu podczas prawidłowego (zgodnego z Instrukcją Obsługi) użytkowania Sprzętu.

Wyjątki od gwarancji:
Gwarancja zostaje unieważniona w przypadku stosowania nieoryginalnych filtrów, środków czyszczących, a także gdy do urządzenia dostaną się gałęzie, kamienie lub inne obce przedmioty. Jeśli podczas diagnostyki zostaną wykryte inne przyczyny awarii, które nie zostały usunięte w ramach ostatniej naprawy, wszystkie kolejne naprawy będą traktowane jako nowe i będą realizowane za dodatkową opłatą.

Obowiązki klienta:
Klient odpowiada za prawidłowe użytkowanie urządzenia oraz stosowanie odpowiednich materiałów eksploatacyjnych. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za awarie spowodowane nieprawidłową eksploatacją lub zużyciem urządzenia. Naprawy są przeprowadzane wyłącznie w serwisie centralnym. Koszty dostarczenia i transportu sprzętu do serwisu ponosi klient.
{EMPLOYEE_SIGNATURE}
Podpis Serwisanta: {MASTER_NAME}
ekspres do kawy odebrałem/łam, nie mam żadnych pretensji na wykonane naprawy i wygląd sprzętu

{CLIENT_SIGNATURE}
Podpis Klienta: {CLIENT_NAME}